↑ Sus

Blog

Conferinta Google Partners Academy – AdWords Search and Display

22 februarie, 2015 | EuropaDigitală

Google Partner AcademyÎn acest weekend am răspuns pozitiv invitației Google de a participa la Conferința  Google Partners Academy – AdWords Search and Display și am avut oportunitatea să învățăm despre promovarea online de la cei mai buni în domeniu. Printre traineri s-au numărat Cristian Ignat manager 2Parale cu experiență de peste 7 ani în promovare online și  Gabriela Andrei consultant IT care a ocupat poziția  de Global SEM Manager în cadrul companiei Bitdefender, în prezent consultant la Kondiment.

În cadrul conferinței am învățat despre cum trebuie create și administrate campanille online, astfel încât să putem beneficia din plin de buget, și multe alte lucruri care le vom aplica în cadrul campaniilor noastre de promovare a ONG-urile, astfel încât beneficiarii  să aibă parte de rezultate excepționale.

Printre elementele noi prezentate în cadrul conferinței menționăm: Dinamic Keyword Insertion, Google Auction Insights, Micro Conversions, RLSA (Remarketing Lists for Search Ads) și Impression Share Data. Aceste opțiuni se adresează tuturor managerilor de campanii AdWords având funcționalități complexe de optimizare și îmbunătățire a rezultatelor campaniilor de marketing online.

Asociația Europa Digitală salută inițiativa și mulțumește Google România pentru invitața la Conferința Google Partners Academy – AdWords Search and Display.

Asociația Europa Digitală

 

 

 

Leave a Reply



Aplică online pentru un website gratuit

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Măsura 102

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.