Sondaj ONG-uri - Asociația Europa Digitală
↑ Sus

Sondaj ONG-uri

Surse de informare pentru ONG-uri

Sondaj ONG - iVox

Cercetare online prin metoda CAWI.
Perioada de colectare a datelor: 01 – 31 octombrie 2016.
Eșantionul studiului este compus din 111 respondenți dintre care 73% lucrează cel puțin într-o asociație sau fundație, și 27% sunt voluntari într-o asociație sau fundație
Concluziile cercetării:

Studiul Surse de informare pentru ONG-uri a avut ca obiectiv identificarea surselor de informare privind liniile de finanțare dedicate sectorului civic.
Aproape 50% dintre respondenți declară că se informează asupra liniilor de finanțare de pe internet, 26% de la evenimentele de profil și 24% de la cunoștințe
Dintre cei care se informează asupra liniilor de finanțare de pe internet 51% utilizează site-ul www.finantare.ro , 28% site-ul www.stiriong.ro, iar restul utilizează alte site-uri cum ar fi: finantare.fdsc.ro, www.fonduri-structurale.ro, www.eeagrants.ro, www.startupcafe.ro, www.fonduri-ue.ro.
Totodată, rezultatele sondajului arată că 9 din 10 respondeți ar considera utilă o aplicație dedicată exclusiv liniilor de finanțare sectorului civic

 

ONGAcest sondaj de opinie este derulat către Asociația Europa Digitală, prin platforma online iVox, pe perioada lunii martie și are scopul de a studia și identifica elemente comportamentului civic și filantropic al respondenților, prezența ONG-urilor și impactul acestora asupra vieții cotidiene, și de asemenea modalitățile de promovare a proiectelor sociale și campaniilor orientate către comunitate. Invităm pe acestă cale toți membri comunității civile cât și membri Asociațiilor Non Guvernamentale din România să participe la acest sondaj, în vederea creionării unui portret transparent al comunităților care desfășoară activități în intresul comunității și de interes general, și identificarea de noi oportunități prin care ONG-urile se pot promova în rândul grupului țintă și a beneficiarilor, astfel încât rezultate activităților și a campaniilor să fie cât mai benefice. Sondajul cuprinde 35 de întrebări și durează în medie 10 minute. Rezultatul sondajului va fi interpretat de către un sociolog, care va fi transmis printr-un  comunicat de presă, în cursul luni aprilie.


Aplică online pentru un website gratuit

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Măsura 102

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.